Terugblik op 2022 en vooruitblik op 2023

31 december 2022

Uw bericht hier?

Wilt u zelf nieuwsberichten delen die betrekking hebben op Erp? Hieronder treft u de contactmogelijkheden aan

Ook in 2022 hebben we helaas nog hinder gehad van Corona, de grootste positieve verandering was dat carnaval gevierd mocht worden, dit besluit werd zeer laat genomen wat leidde tot improvisatie. Later in het jaar konden de meeste evenementen met succes doorgaan.

De oorlog in Oekraïne heeft veel impact in ons dagelijks leven, niet alleen dat alles duurder is maar ook het gevoel van vrijheid wordt door deze situatie onzekerder.

2022 was voor de dorpsraad een jaar met volop activiteiten:
Begin 2022 is het corona gedenkteken geplaatst in het Molenpark.
Op het plan de Bolst is fase 3 medio 2022 opgeleverd en in november is er een start gemaakt met fase 4 en zijn er vrije kavels uitgegeven.
In samenwerking met Boekel is er een extra lijndienst toegevoegd zodat er een extra bus meerdere keren rijdt van Venhorst, Boekel, Erp naar Veghel
We hebben dit jaar vrijwilligers die niet bij een vereniging zijn aangesloten in het zonnetje gezet.
In Erp is de seniorenraad opgericht en 2 leden van de Dorpsraad zijn aangesloten bij het dagelijks bestuur.

Ook waren er wijzigingen in ons team, teamleden die de Dorpsraad verlaten hebben zijn vervangen door nieuwe leden. De nieuwe leden zijn voorgesteld op onze vernieuwde website.

De website van de Dorpsraad is verfrissender en overzichtelijker.
Ook op social media zal je de dorpsraad vaker zien met leuke berichtjes.

Wat brengt 2023
De Dorpsraad zal zich volop bezig houden met de diverse beleidsvelden, de voortgang kan je lezen op de website in de notulen.
Ingezette acties in 2022 zullen in 2023 een vervolg krijgen.
Ook in 2023 zullen er activiteiten ontstaan die betrekking hebben op de leefbaarheid binnen ons dorp waarbij de Dorpsraad een rol zal gaan spelen.

Namens alle leden van de Dorpsraad wensen we iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar

Screenshot_20221230_225450_Gallery